czwartek, 25 kwietnia 2013

Mass Effect - Wersja Testowa 0.1


Tak się składa, że bardzo lubię uniwersum Mass Effecta. Tak się też składa, że baaardzo lubię mechanikę Mutant Chronicles. Grałem w jedno i w drugie, pierwsze na moim poczciwym PeCecie, a w drugie... cóż, możecie posłuchać na kanale sesji z udziałem Kao, Mela, RoyZy i Mario. Było świetnie, były alpaki i nanonasienie *wink, wink, RoyZa*. A potem wielka rozpierducha w Luna City! God damn, uwielbiam lekkość podejścia tego systemu do heroizmu!

Temu też nie ulega wątpliwości, że adaptacja Mass Effecta na grunt mechaniki Kronik Mutantów była dla mnie oczywista i zrozumiała. ME ma po prostu bardzo, ale to bardzo pokrewny styl na pograniczu shooterów i wartkich heroicznych akcji.
System daje możliwość gry narracyjnej, jak i taktycznej, z mapką. Jak przypomnimy sobie ME, to bieganie od zasłon do zasłon, rozstawianie drużyny, flankowanie, używanie mocy i terenu by rozdzielić wroga było esencjalną częścią wszelkich walk tam prowadzonych. Temu też daję wam Mass Effecta, nad którym pracowałem adaptując ile się dało pokrewnych mechanik żywcem z Kronik Mutantów.

Chcę przez to zaprosić do pewnego rodzaju testów i feedbacku, co przydałoby się zrobić, co zmienić, co dodać, etc.
W obecnej swej formie, mamy zasady tworzenia postaci, generalne zasady do gry, część katalogu ewkipunku.

Na zamieszczenie oczekuje dział poświęcony fluffowi, bestiariusz, kompendium statków (choć tych dużo nie ma) oraz moce biotyczne, nad którymi trochę się namęczę :/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz