piątek, 31 sierpnia 2018

Obwieszczenia - Discord

Ho ho, dawno mnie tu nie było, ale oczywiście takie prawidłą dorosłego życia są, że mało czasu na nagrania, choć odrobinkę więcej na pisanie.



Otóż jest ostatnimi laty taka moda, by sobie postawić serwer Discorda. Ja generalnie wzbraniałem się z tym przez czas dłuższy, widząc jak wiele discordów wyskakuje na lewo czy prawo. Przez długi czas na moim profilu YoutTube były linki do zaprzyjaźnionego Discorda Kapibary Mrocznej, przez co weszło was około setki jak widzę po statach i to z resztą nie małe osiągnięcie.
Discorda osobistego miałem, lecz dotąd służył jako taki kanał komunikacji między znajomymi, gdzie graliśmy sobie w swoim gronie, choćby w Wewnętrznego Wroga. 

Niemniej żeby ożywić kanał nowym contentem, pomyślałem sobie, że warto by było ruszyć z kopyta i wypracować sobie własny fason. Dlatego postanowiłem upublicznić serwer i generalnie otworzyć go na świat, dla zainteresowanych graniem w RPGi online i nie tylko. Co więcej, nie ukrywam swoich ciągot i gustów, dlatego Discord ma i mieć będzie mocno Warhammerowy profil.

Dlaczego zapraszam na serwer mam nadzieję, że okaże się wkrótce... wszystko będzie jasne, klarowne... i ciasne.



Dołącz do Ciasnego Kolegium

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz